Увага! Будьте відповідальні при отриманні своїх меблів на Новій пошті, Ін-тайм, Делівері.
- 26 листопад 2017 10:24:00
- Відгуків: 5
- Переглядів: 7305
Поради та рекомендації що робити, якщо ваша меблі приїхала битою!
Шановні покупці і читачі нашого інтернет магазину Mebel-24! Вчора для вас ми максимально розширено і доступно пояснити вам про правила прийому своєї покупки на транспортних компаніях.
Цю публікацію ми викладаємо неспроста, а на прохання клієнтів і менеджерів наших магазинів, так як у нас немає детального пояснення, як і що робити, якщо ваша меблі або інший тип товару приїхав з ушкодженнями.
- Купуючи меблі в будь-якому інтернет магазині, максимально детально уточніть умови замовлення, вартість доставки, чи буде ваш товар застрахований, і що робити в тому випадку, якщо він доставлений в бітом стані. Ціна доставки не має точної і вірної формули навіть у самого вантажоперевізника, так як різні габарити упаковки не дають правильного і максимально точного прорахунку. Точна вартість відбувається тільки після вимірів і зважування самого товару. Наприклад, був нестандартний випадок з відправкою кухонного куточка по Новій пошті. При оформленні замовлення наш менеджер завжди уточнює вартість доставки даного вироби і передає цю інформацію клієнту в такому ж вигляді, не спотворюючи. Що вийшло? Дівчина оператор називає суму доставки 900-1000 гривень на місто Львів, клієнт погоджується і оформляє замовлення. Але тут за фактом приїзду доставка цього куточка, чому то стає 1650 гривень! Ясна подив клієнта, чому вартість доставки збільшилася відразу на 60%? Так, ми теж незадоволені таким розвитком подій і починаємо розбиратися, чому відбувається так. Перевізник нам пояснює, що вага транспортного вантажу 437 кг. Ми запитуємо, це що такий жарт від вас? Як може меблі з ДСП + кожзам важити півтонни? З'ясовуємо вага цієї моделі, і що виходить, їли натягнув 107 кг. Зачекайте, а як прилипло ще 337 кг? Тут відповідь перевізника не однозначний, а саме: вони вважають фактична вага. Запитуємо, що це означає? Якщо куточок для кухні відправлявся в зібраних 3 елементах, вони прісчітивают кубатуру зайнятого місця. І так у них виходить фактична вага. Суть залишається тією ж, клієнт незадоволений таким ходом подій, а ми незадоволені, що так нас підводить постачальник послуг з транспортних перевезень. Але, не опускаючи руки, розбираємося до логічного кінця цієї угоди. Менеджер, убивши півдня визванівая і виносячи мозок операторам: «дайте Ірину, яка робила такий прорахунок», потрапляє в самий справжній глухий кут. Повний мороз і ніяких кроків на зустріч. За правильним, потрібно, виходить, брати повні дані оператора: ПІБ, так само в якому місті знаходиться і яке представляє відділення? Одним словом Нова пошта зістрибнула, зустрічної допомоги не було абсолютно ніякої. Хоча це виходить найдорожчий перевізник України, і коли ми платимо за послуги, також хочемо отримати і гідний сервіс. З клієнтом вирішили просто, розділили додаткову вартість доставки навпіл.
2. Ні в якому випадку не забирайте биту меблі зі складу вантажоперевізника і дуже уважно перевіряйте цілісність коробок; також не забувайте, ви теж в повному обсязі несете відповідальність за свій товар. Ваші меблі приходить нова і без пошкоджень в оригінальній упаковці фабрики виробника. Не вірте, якщо вам розповідають що таку биту і поправили. Зустрічаються випадки, коли перевізник в нахабну бреше, і водить в оману клієнта. Наводимо приклад. Відправляли шафа Камелот К-27 на Одесу, товар прийшов з битими краями і пошкодженої упаковкою. На що перевізник відповідає, що це б \ у меблі та картонна коробка саморобна. Цьому цинізму немає меж, ми надаємо накладні виробника, а нам кажуть те ж саме. Другий з запам'яталися випадків, це дорога спальня і матрац на місто Кропивницький. Спальня доставлена в нормальному стані, а матрац, пробитий в 3 місцях, на що клієнту відповідають, що так було відправлено. Але матрац новий у фабричній плівці і видно на фото що дірки великого розміру. Клієнту пояснили, що меблі застрахована і забирайте частково. На що перевізник теж лукавить, все або взагалі нічого. Це як виходить, запитуємо ми? А тут все просто, якщо ви забрали свої меблі у них зі складу, претензій до них бути не може, так як ви підписали папір про прийом свого товару. Після такого необдуманого вчинку ми і виробник корпусних або інших меблів ні чим вам не можемо допомогти. Так як ви своїми діями зняли всю відповідальність з вантажоперевізника, а сваритися з нами з цього приводу немає сенсу. Це не фабричний брак, чи не укомплектованість вироби, або інші виробничі дефекти. Ще раз повторимося, ваш товар застрахований на повну вартість, і у випадку бою меблів ви можете відмовитися, написавши відповідну папір. Процедура розгляду займає від 1 до 2 тижнів. Але в цьому випадки гроші повертаються в повному обсязі.
3. Орієнтовні розцінки на перевезення по Україні транспортними компаніями. Якщо виходити з тих даних, які ми маємо, хай не зовсім точні, ми хочемо повідомити вас по доставці меблів по Україні. Дані по вантажоперевізнику Нової поштою: за останні 8 місяців цей перевізник подорожчав, як мінімум на 70%. Комп'ютерні столи від 150-550 гривень в залежності від ваги і відстані; передпокої 200-800 гривень; кухні від 600-2500 гривень; матраци від 250-800 гривень; спальні від 700-1800 гривень; шафи купе від 350-1500 гривень; комоди від 180-550 гривень; вітальні стінки від 600-2000 гривень; книжкові полиці від 80-250 гривень; журнальні столи від 100-300 гривень; обідні столи від 300-1500 гривень; кухонні столи від 200-700 гривень; кухонні куточки від 500-1800 гривень; дитячі меблі (кімнати) від 800-2200 гривень; тумби по взуття від 120-350 гривень; орні шафи від 250-900 гривень; письмові столи від 200-800 гривень; товари для дачі та будинки мають окрему вартість доставки, так як відправляються зібраними. І не забуваємо, що це доставка на склад. Якщо адресна доставка, то долічується окремо в залежності від меблів і поверху. Може становити додаткову вартість від 200 до 800 гривень. Дані розцінки можуть змінюватися і не є постійною формулою. Інші перевізники будуть дешевше від 10-20%.
Висновки. Купуючи меблі в інтернет магазині України і замовляючи послуги транспортного перевізника, пріоритетом № 1 є ретельна перевірка свого товару при отриманні. Запасіться терпінням і скотчем, акуратно відкривайте упаковки і дивіться на стан їх усередині. При найменшому сумніві або явному бою меблів, в обов'язковому порядку потрібно набрати продавця інтернет магазину і оповістити про даному випадки. Правильний і надійний меблевий магазин дасть вам ті ж інструкції, які ми описали вище, і допоможе розібратися з цією ситуацією до кінця.
Якщо ви купували і стикалися зі схожою ситуацією, будь то корпусні меблі або інші повсякденні товари для дому та життя, ми просимо вас дати свій коментар на цю тему. Адже кожна історія має індивідуальний характер і може допомогти іншим людям уникнути невидимих підводних каменів при покупці і транспортуванні свого товару.
Доданий відео огляд відправки меблів по Україні 23.08.2021
Шановні покупці інтернет магазину Меблі-24 сьогодні ми додали вам реальний відео огляд по відправці меблів Новою Поштою по Україні. Ми відповідально і до кінця ведемо своїх клієнтів, що б їх вантаж доставлений був у повній цілості. Фото і відео огляди відправки їх замовлення висилаємо разом з ТТН.
Полностью согласна: НП - один из самых дорогих перевозчиков в Украине, а сервис оставляет желать лучшего, к сожалению.
А ваши клиенты смогли добиться правды - возместили ли им ущерб по страховке?