Гарантія на всі товари від Mebel-24.

Гарантія на меблі в Україні: як правильно робити покупку і що потрібно знати

При покупці меблів кожен покупець очікує отримати якісний товар, який довго служитиме. Однак, навіть при покупці товарів відомих брендів, існує ймовірність, що меблі можуть вийти з ладу протягом гарантійного періоду. Тому, щоб уникнути неприємних ситуацій, покупці мають бути уважними та знати, як правильно робити покупку меблів та що потрібно знати про гарантію на меблі в Україні.

Ось кілька рекомендацій від нашого магазину меблів

По-перше, перед покупкою меблів потрібно провести ретельний аналіз ринку та вивчити відгуки інших покупців про даний товар та виробника. Слід враховувати матеріали, з яких виготовлені меблі, її конструкцію, особливості монтажу та складання. Важливо переконатися, що меблі відповідають стандартам якості та безпеки.

По-друге, при покупці меблів необхідно уточнити умови гарантії і як її отримати від продавця. Гарантійний період – це час, протягом якого виробник зобов'язується забезпечувати безкоштовний ремонт чи заміну товару у разі несправності. Зазвичай гарантійний період на меблі становить від 1 до 5 років, але може бути і більше. Також слід уточнити, що не входить до гарантійних зобов'язань виробника, та за яких умов гарантія буде втрачена.

По-третє, важливо зберегти документи, що підтверджують покупку меблів в інтернет-магазині та гарантійні зобов'язання виробника. Це може бути касовий чек, гарантійний талон або сертифікат якості.

По-четверте, якщо меблі вийшла з ладу протягом гарантійного періоду, необхідно звернутися до магазину, де вони були придбані, або безпосередньо до виробника, пред'явивши документи, що підтверджують купівлю та гарантійні зобов'язання виробника. Меблі будуть оглянуті і, якщо несправність підтвердиться, буде проведений її ремонт або заміна.

По-п'яте, слід пам'ятати, що гарантія на меблі не означає, що їх можна використовувати в неналежних умовах і недбало ставиться до них. Щоб гарантія була реалізована при такому випадку ви повинні, правильно зібрати меблі та експлуатувати належним чином за її прямою функціональністю. Наприклад: комод не може бути як тумба під акваріума.

Головні моменти гарантії на меблі

Приймаючи меблі без додаткових послуг як підйом та складання, обов'язково потрібно перевірити її цілісність та комплектацію.

Якщо доставка виконується вантажоперевізником України, при отриманні на вантажному складі ви повинні уважно та не поспішаючи оглянути свій товар. Відповідальність за вантаж повністю лежить на перевізнику.

Коли вашу покупку занесли і зібрали у вас вдома, ви повинні оглянути її на цілісність та відповідність відповідно до вашого замовлення.

Відповідно до пункту 5 статті 1 Закону України «Про захист прав споживача» гарантійний термін – це термін, протягом якого продавець (або виробник, чи інша особа) бере на себе зобов'язання щодо проведення або безоплатного ремонту або заміни товару неналежної якості.